Tisdag: God smak & Teater





På tisdagseftermiddagarna brukar vi sitta på God smak och softisikera innan vi tar oss ut till Aggerhus för att agera. Vi brukar ha väldigt trevligt och ibland köper man något mumsigt, idag en marshmallowsmuffin som var en aning mastig, eller snarare mustig. I eftermiddags när vi kom hade Marie gjort en tjusig tankebok att lämna där. Detta som en del av 365saker-Örebro .

Jag har fått en ny mobil. Det känns helskumt. Ny mobil + jag? Jag som alltid trot att det skulle vara jag och min Samsung SGH 480X föralltid, men icke. A new part of my life som man säger i Amerikat.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad lyckliga vi ser ut!

2009-04-22 @ 11:07:06
URL: http://cleavage.blogg.se/
Postat av: marie

Jag håller med Sara!



Och jag snor sista bilden och publicerar på 365-bloggen!

2009-04-22 @ 22:17:43
URL: http://bapaba.blogg.se/
Postat av: Ebba

Gör så!

2009-04-23 @ 21:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0