Förkylning




Jag är förkyld. Det har jag varit. Måndag. Tisdag. Onsdag. Torsdag.
Jag har aldrig varit såhär sjuk tidigare, mycket på grund utav att jag knappt kunde äta, dricka eller prata de två första dagarna.
Sedan började jag yra, så jag blev illa tvungen att klunka i mig liter av vätska, trots smärtan.
Undra om jag skriver det här bara för att jag vill att någon ska tycka synd om mig, jag vet inte själv. Kanske.
För att göra saker och ting värre för mig själv väljer jag en kväll som denna att sätta på Lars Winnerbäck.
Jag är en medveten idiot som ibland söker mellankoli och sorg, jag vet inte varför, men ibland vill jag bara vara deppig. Märkligt. Hur som helst så sätter jag på Winnerbäck de kvällarna, han är depp.

Om några dagar, när jag är frisk, skall jag njuta av livet igen.

Eb

Kommentarer
Postat av: klara

å vilka fina fräknar.

2009-07-05 @ 21:06:29
URL: http://klarastiger.blogg.se/
Postat av: marie

BAMSEKRAM

2009-07-05 @ 21:56:27
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0