Kyrktorn och fåglar.





Jag fyller år om nio dagar.
Detta har ledit mig till en del "Vad önskar du dig?".
Men jag vet inte riktigt vad jag önskar mig.
Det enda jag vet är en synonymordbok och Wermland med Detektivbyrån.
I och för sig vore det verkligen mysigt med en fågel. En helt vit.
För fåglar är så tjusiga och graciösa, men endå sköra.
Dock jag tror inte fåglar i bur mår så bra.

Så slog mig precis tanken om jag skall önska mig ingenting. Med innebörden av ingenting.
Det vore ganska spännande. Och bra när det gäller att försöka bli av med det makalösa begäret.

Fast, det är ju så trevligt med presenter.

Ebba

Kommentarer
Postat av: /K

Vem älskar inte Jamie T? EPn är givetvis fantastisk och har fått mig tillbaka till Panic Prevention dessutom, som jag aldrig trodde skulle spelas igen.

2009-07-05 @ 13:46:28
URL: http://laviesportive.blogspot.com
Postat av: marie

Min nästa födelsedag ska jag bara önska mig hemmagjorda saker!

2009-07-05 @ 22:47:27
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0